johannaborneskar

Alla inlägg den 26 november 2015

Av Johanna - 26 november 2015 21:04

Idag har jag haft en fruktansvärt jobbig dag, som endast har bestått av problem, panik och tårar. Har inte mått bra alls o känt att jag inte är bra på något och att alltid jag ska råka ut för allt dåligt. Så jag kände att nu såhär på kvällskvisten var det dags för en liten egoboost. Istället för att ligga vaken hela natten och "overthinking" med alla mina hjärnspöken & tycka att jag är värdelös, vill jag för en natt somna och må bra!


Då kör vi:

* Var dig själv! Du är unik och är värd att bli älskad precis som du är.

* Var glad & tacksam för vad du har, istället för vad du inte har! Mer är inte alltid bättre!

* Tro på dig själv! Du klarar så mycket mer än du tror

* Våga vara dig själv, säg vad du tycker, våga släppa ut dina känslor!

* Sluta jämföra dig med andra. Ingen är perfekt. Kom ihåg att nånstans i världen sitter nån, precis som du just nu och tänker likadant, är den är snyggare, eller har finare kläder, fint hår. Men någon jämför sig säkerligen med dig också!

* Skjut bort det som får dig att må dåligt & knuffa fram det som får dig att må bra istället!

* Glöm aldrig att du är perfekt som du är! Du är Du och det finns ingen som dig! <3


Lev i nuet!

Lycka till & ta hand om varandra <3


Presentation

En blogg som handlar om ökad självkänsla.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards